Mostrando entradas con la etiqueta escultura. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta escultura. Mostrar todas las entradas

martes, 29 de noviembre de 2022

MUSEO DE BELAS ARTES

 Hoxe, ao alumnado de infantil, tocounos experimentar coa arte:









miércoles, 22 de mayo de 2019

MUSEO BELAS ARTES

O alumnado de 4 anos estamos a estudar O CORPO HUMANO, isto levounos ao Museo de Belas Artes; alí aprendimos que os 5 sentidos poden trasladarse á ARTE, a trevés de pinturas e esculturas.