Mostrando entradas con la etiqueta lecturas. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta lecturas. Mostrar todas las entradas

sábado, 4 de mayo de 2024

PÁJARO BLANCO

 É o título do último libro que limos no club de lectura.


Este libro deixámolo para unha única sesión porque lese rápido e  a motivación dos rapaces é moi alta.
Foi o noso primeiro achegamento á BANDA DESEÑADA  e a verdade é que quedamos con ganas de ler máis.
A historia comeza con Julian, un personaxe que coñecemos de sobra por ser un dos protagonistas de "La lección de August" falando coa súa avoa quen narra a súa difícil infancia por ter que vivir escondida escapando dos nazis.

Os rapaces e rapazas do club recomendan encarecidamente a súa lectura! 




viernes, 2 de febrero de 2024

CONCLUSIÓNS CLUB DE LECTURA

 A semana pasada rematamos o libro "Campo de fresas" de Jordi Sierra I Fabra, estas son as nosas conclusións:


"El libro me gustó mucho y el final me pareció impactante"

"Yo creo que da una enseñanza de la vida, de lo que podría pasar"

"El final me pareció magistral, épico y genial"

"Todo lo que hagas no se puede cambiar"

"El libro me ha parecido muy chuli. Ha estado muy bien pero el final fue un poco confuso. Pero me ha gustado mucho"

"Me pareció muy interesante. Lo que me sorprendió fue que Luciana sobreviviera. Me gustó mucho"

"Me ha parecido muy chulo, con su misterio hace que me intrigue y sus momentos de acción son muy buenos. En general le doy una reseña positiva. Su mensaje es muy real y muestra una realidad que aún persiste a día de hoy"

"A mí me gustó pero me pareció un poco avanzado para nuestra edad"

"No me lo esperaba"

"A mí el principio no me gustó mucho pero lo demás me encantó, aunque es un final muy corto"

"Me gustó mucho pero siento que el final es corto, quería un final impactante con más detalles. Espero que haya una segunda parte"

Como aínda non quedamos a gusto, pedímoslle que nos resumiran as súas imprensións/ideas do libro nunha soa palabra. E isto foi o que xurdiu:

A verdade é que estos rapaces están a sorprendernos moito. A ver que nos depara o seguinte libro!



jueves, 1 de febrero de 2024

CLUB DE LECTURA FAMILIAS

 Onte pasamos unha tarde fantástica que se nos fixo moi curta: xogamos, cantamos, debatimos e tratamos de buscar ideas para deixar un mundo mellor para os nosos pequenos...

Grazas a todas (e a el) que onte  demostráchedes que a lectura é mellor en compañía!
Deixámosvos por aquí a presentación que usamos para guiar o club:



 Vémonos na seguinte!




viernes, 7 de octubre de 2022

Los instantes perfectos

 Comezamos o noso primeiro libro do Club. Aquí vai a presentación: